cancerborjantillslutet.blogg.se

Min stora kärlek och mannen i mitt liv, har drabbats av det värsta - en obotlig och aggressiv hjärntumör (Glioblastom multiforma, grad 4). Denna blogg kommer att handla om mig, antagligen blir den inte så positiv, men det blir min "ventil" - i en vardag som tagit en drastisk vändning. Tillägg: Den 4/6-2019, vid klockan 16 på eftermiddagen, så somnade mitt livs kärlek in. Lugnt och stillsamt med mig och barnen närvarande. Efter 400 dagars kamp mot sjukdomen, så orkade hans kropp inte mer.

Det blir bara värre och värre......slutet är värst.....

Publicerad 2023-07-09 20:52:40 i Allmänt,

För att inte få er, dejtingvärlds oskulder, att fullständigt tappa tron på män(skligheten), så portionerar jag ut dessa meningslösa (?) konversationer i lagoma doser😂.
Ja, helt meningslösa kanske de inte är...för när man redan på chattstadiet får klart för sig att det är en jäkla palsternacka man skriver med, så har man ju iaf besparat sig tiden att ses.
 
Tappa inte hakan när ni läser de 2 sista.....
 
 
 
 
 
Den här mannen har jag faktiskt tagit en fika med för väldigt länge sedan (över 1 år). Han verkade ha glömt bort det, då han kontaktade mig på en annan sajt (där jag har ansiktsfoto). Han skrev som om vi aldrig setts, och jag svarade på samma sätt, tills han frågade var jag bodde. Då skrev jag att vi faktiskt hade setts tidigare. Vi hade en väldigt trevlig kommunikation under ca en månads tid, där jag flera gånger frågade om vi skulle ses irl. Han var positivt inställd till det, men vi (han....) lyckades inte tajma datumen rätt.
Till slut tröttnade jag.....och det var väl tur att jag inte lade mer tid på honom, trots allt.
 
 
Här ser ni ytterligare en mycket givande konversation.....
Funderar på varför han ens inledde ett samtal....🤔
 
 
....och sedan dog även den konversationen......
 
 
 
 
....och på mitt initiativ stendog även denna av förklarliga skäl!!!!
 
 
 
.....japp - den stendog den med......
 
 
 
Laxermedel......laxermedel hade jag nog sett till att lägga i hans mat....det är nämligen inte heller så manligt....att sitta med rännskita!
 
 
 
 
Det var visst en LITEN, LITEN DETALJ.......som denna patetiska våta fläck till man, hade glömt att berätta när vi inledde vår chatt, som pågick relativt länge. Men han sällar sig till en STOR mängd män, som det är så vansinnigt synd om för dom får minsann inte LIGGA (så mycket som dom vill)😫.
Stackars, stackars honom tyckte ingen kvinna någonsin!
 
KRAMA LIVET (och inte skitstövlar!) 💜
 

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2023-07-14 23:17:05

Åhh vad jag känner igen mig i nätdejtingen. Kontakter som tvärdör, önskemål om sex men inte relationer, militärer från syrien som går i pension om en vecka, yngre män som vill ha äldre kvinnor etc etc. Det värsta är att jag blir liten, ledsen och får dåligt självförtroende av detta. Vart hittar man en normal man? Mvh åsa änka sedan 4 år

Postat av: Åsa

Publicerad 2023-07-14 23:17:06

Åhh vad jag känner igen mig i nätdejtingen. Kontakter som tvärdör, önskemål om sex men inte relationer, militärer från syrien som går i pension om en vecka, yngre män som vill ha äldre kvinnor etc etc. Det värsta är att jag blir liten, ledsen och får dåligt självförtroende av detta. Vart hittar man en normal man? Mvh åsa änka sedan 4 år

Svar: Det är verkligen en uppsjö av extremt märkliga män på dessa dejtingsidor, och man börjar onekligen fundera på om det ens finns någon vettig man kvar.....?Känner att jag har ingen framgång på dessa sidor, men hänger ändå kvar....hoppet är ju som bekant, det sista som dör.
Har å andra sidan lika usel framgång IRL, när man är ute på krogen, kryssningar etc....så vete tusan var de normala männen gömmer sig. Ska man ta en kurs i drejning kanske....?
Helena Brynte

Postat av: Kristine

Publicerad 2023-07-15 17:54:16

Jøsses :O

Folk er rare (snåla)!

Ja, sett dem på plass så det holder!

Ønsker deg en fortsatt fin lørdag ^^

Svar: Haha - ja....män på dejtingsajter....Men man får ju en del skratt i alla fall.
Ha en fortsatt trevlig helg :)
Helena Brynte

Postat av: Heléna

Publicerad 2023-07-16 22:38:47

Men jösses vilka idioter... Att de bara orkar! Men som jag har skrivit tidigare, så kan man ju faktiskt hitta någon därute i dejting djungeln precis som jag till slut lyckades med! Kram 💖

Svar: Hoppet är ju det sista som dör....(tilliten är i princip stendöd, men lite konstgjord andning kanske skulle kunna göra underverk).Tänker att om jag inte försöker, så lär inget hända - så jag fortsätter att försöka.
Helena Brynte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela