cancerborjantillslutet.blogg.se

Min stora kärlek och mannen i mitt liv, har drabbats av det värsta - en obotlig och aggressiv hjärntumör (Glioblastom multiforma, grad 4). Denna blogg kommer att handla om mig, antagligen blir den inte så positiv, men det blir min "ventil" - i en vardag som tagit en drastisk vändning. Tillägg: Den 4/6-2019, vid klockan 16 på eftermiddagen, så somnade mitt livs kärlek in. Lugnt och stillsamt med mig och barnen närvarande. Efter 400 dagars kamp mot sjukdomen, så orkade hans kropp inte mer.

Bjuder på några till....

Publicerad 2023-07-15 21:44:32 i Allmänt,

.....har ju ett helt hav att plocka av....
Man kan vekrligen undra om jag får några vettiga meddelanden, och ja - det händer - men de idiotiska är så många fler.
De som skriver hyggligt trevliga meddelanden, har dock tyvärr inte läst min profiltext, tyvärr. 
Det är extremt vanligt😞
Själv föredrar jag att svajpa höger på de som faktiskt lagt ner lite tid på en informativ text, och inte försöker sälja in sig själva med bara foton (som obehagligt ofta är foton från deras blomstrande ungdomstid....why???)
 
 
 
Funderar ofta på en sak - om jag skriver i min profil att jag söker ett SERIÖST förhållande, ska jag då behöva lägga in länken till SAOL gällande ordet SINGEL, för att en del män ska fatta????
 
 
 
 
Japp.....klart det är sidan som gör fel....vem skulle annars göra det?
 
 
 
Nej, absolut inte!!!!
 
 
HEJ DÅ!!!!
 
 
Ytterligare en person som skulle behöva förbättra sin läsförståelse....
mem det går nog inte, han är nog bara generellt dum i huvet!
 
 

Japp, mycket ska man höra innan öronen trillar av...🙈
 
 
Jamen check på den då....vi kan ju flytta ihop....NOT!!!
 
 
KRAMA LIVET💜
 

Kommentarer

Postat av: Heléna

Publicerad 2023-07-16 22:44:03

Det känns ju som att det finns en anledning till att dessa män är singlar...
De som redan har en relation, men ändå försöker "charma" sig till att få lite roligt i sänghalmen har jag inte särskilt höga tankar om - tycker synd om deras respektive som inte vet vilken idiot de har en relation med! Kram 💖

Svar: Precis så är det - många tror att de kan sälja in sig själva så himla bra, att det blir ett sängbesök på första dejten.....När de sedan får klart för sig att vi inte delar den åsikten....ja, då kommer både det ena och det andra, i chatten....
Helena Brynte

Postat av: Anonym

Publicerad 2023-08-06 00:02:02

Happy pannkake eller vad sidan heter är tok oseriös . Vill man ha seriösa ragg så är bättre betala för en seriös sajt. Finns ju några som är ganska seriösa dock får man betala. Men det kan de ju vara värt. Har vänner som varit ute på tinder med mera. Happy var jag själv ute på och många vänner . Fruktansvärd sida. Många oseriösa typ bara oseriösa.

Svar: Vad jag kan se så befinner sig samma personer, på flertalet dejtingsajter (liksom jag själv). Sajterna själva är ju inte oseriösa - men många profiler är det, tyvärr.Kanske är det annorlunda om man betalar....har testat det billigaste betalalternativet på Tinder, och det var ingen större skillnad tyvärr.
Helena Brynte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela