cancerborjantillslutet.blogg.se

Min stora kärlek och mannen i mitt liv, har drabbats av det värsta - en obotlig och aggressiv hjärntumör (Glioblastom multiforma, grad 4). Denna blogg kommer att handla om mig, antagligen blir den inte så positiv, men det blir min "ventil" - i en vardag som tagit en drastisk vändning. Tillägg: Den 4/6-2019, vid klockan 16 på eftermiddagen, så somnade mitt livs kärlek in. Lugnt och stillsamt med mig och barnen närvarande. Efter 400 dagars kamp mot sjukdomen, så orkade hans kropp inte mer.

Segla på evighetens hav

Publicerad 2021-10-29 22:13:16 i Allmänt,

Saknaden är ALLTID närvarande, men tårarna faller väldigt sällan numera.
Men så ikväll.....ser sista avsnittet av "Över Atlanten" (har sett de andra avsnitten utan "problem")....och tårarna bara rinner.
Uffes stora dröm, under de 30 år vi var tillsammans, var att få segla över Atlanten.

Jag ville aldrig, han skulle göra det utan mig, jag skulle flyga över och möta upp honom när han kom fram.
Jag hoppas att hans dröm nu har blivit verklighet och att han nu seglar på evighetens hav, och har det alldeles underbart.
En dag kommer jag och möter upp honom, men inte riktigt ännu.
 

Krama Livet 💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela