cancerborjantillslutet.blogg.se

Min stora kärlek och mannen i mitt liv, har drabbats av det värsta - en obotlig och aggressiv hjärntumör (Glioblastom multiforma, grad 4). Denna blogg kommer att handla om mig, antagligen blir den inte så positiv, men det blir min "ventil" - i en vardag som tagit en drastisk vändning. Tillägg: Den 4/6-2019, vid klockan 16 på eftermiddagen, så somnade mitt livs kärlek in. Lugnt och stillsamt med mig och barnen närvarande. Efter 400 dagars kamp mot sjukdomen, så orkade hans kropp inte mer.

Varning - negativt inlägg

Publicerad 2019-12-20 18:43:49 i Allmänt,

Jobbat, vart till optikern för att få reda på att glasögon kanske inte är fel (annat än för plånboken🤮). 

Kuratorsbesök tillsammans m dottern som nu vägrar gå dit mer. 

Tryckt i mig en hel chokladkaka (bra gjort - brukar aldrig orka en hel 😡)

Konstaterat att sonen är så genomförkyld att de inköpta biobiljetterna till VIP salongen & Star Wars blev outnyttjade. 

Inväntar egen och dotterns insjuknande i rejäl förkylning. Why not, liksom. De planerade dagarna m julbakning och godistillverkning kommer antagligen att gå om intet. 

Legat i badet i snart TRE timmar och funderat på vad jag ska göra resten av kvällen.  
ÅNGEST inför julen😥😥😥

Japp - livet suger och jag är jävligt negativ just nu. 


(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2019-12-22 08:29:28

Jag har också förlorat min man i cancer och i unga år. Jag känner igen mig så mycket i det du skriver både vad gäller vardagslivets mödor och i tankarna ” åt vilket håll ska jag gå nu.”

Svar: Ja....man velar mest hela tiden tycker jag....Det jag tänkte och kände igår, tycker och känner jag helt annorlunda idag
Kram & God Jul
Mrs Ordinary

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-12-22 18:30:18

God jul och varm kram till Dig

Svar: Tack, och kram & God Jul till dig med
Mrs Ordinary

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela