cancerborjantillslutet.blogg.se

Min stora kärlek och mannen i mitt liv, har drabbats av det värsta - en obotlig och aggressiv hjärntumör (Glioblastom multiforma, grad 4). Denna blogg kommer att handla om mig, antagligen blir den inte så positiv, men det blir min "ventil" - i en vardag som tagit en drastisk vändning. Tillägg: Den 4/6-2019, vid klockan 16 på eftermiddagen, så somnade mitt livs kärlek in. Lugnt och stillsamt med mig och barnen närvarande. Efter 400 dagars kamp mot sjukdomen, så orkade hans kropp inte mer.

Strand, fyrverkeri & uppvaktad

Publicerad 2019-07-12 03:21:19 i Allmänt,

Återigen en vacker dag. Gick ensam till stranden i några timmar (kom inte dit förrän typ 12.00...). 

(null)


Sedan var det lite eftermiddagsfest m M & H och flera andra. Trevligt var det, sol från en klarblå himmel 👍

Känner att det blev lite för mkt rosé i den varma solen 😱

Känner även att Uffe jublar över det faktumet, eftersom jag då släpper lite på mitt kontrollbehov....


Passerade förbi affären. Skulle köpa 2 saker, bomullspaddar & toapapper. Kom hem m toapapper, en flaska bubbel & naturgodis....😱

Mitt liv i ett nötskal...minnet är uselt!


Har klarat av dagens sammanbrott och ska strax ringa Pontus innan jag ger mig ut i natten. 


"Bubbelförfest" hos bekanta - jag kom dit först 22.00 då jag lyckades slumra till en stund...

(null)


Jättetrevligt och vi bjöds dessutom på ett fantastiskt fyrverkeriskådespel. Helt makalöst vackert och det kändes som om vi hade första parkett. 

(null)

(null)
(null)
(null)

Framåt midnatt blev det klubbesök igen. 


Självförtroendet fick sig en "boost" när en man från Belgien, som såg riktigt bra ut, uppvaktade. Inte för att han egentligen hade ngt för det - men - som sagt, en egoboost. 

Återigen tror jag Uffe ler, var han nu än befinner sig, han gör high five och tummen upp samtidigt, över det faktum att jag genomför den här resan, och att jag verkligen vill & försöker ha så kul det bara går. 

Och inte blir han mindre glad över det faktum att jag - JAG - har dansat så fötterna värker...jag dansar ju liksom inte 😱


KRAMA LIVET❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela